...

...

 

اولین جلسه کلاس رقص اسپانیولی(مثل اینکه درستش اسپنیش ا!)

 

سحر هم اون ور دنیا داره زبون اسپانیولی یاد می گیره.

قراره در آینده اگه دوتامون به پیسی خوردیم اون بخونه منم برقصم!

:)

 

راستی:کامنت این نوشتمو باز می ذارم که این کاوه این قدر غر نزنه! فقط کاوه اگه کسی کامنت نذاشت و دل من شکست من می دونم و تو!

و یه چیز دیگه اینکه این نوشته قبلی خیلی خوب بود چون که کلی از دوستان نگرانم شدند و راه حل هایی پیشنهاد کردند.من اینجا بهترین راه حل رو به دوستانی که مشکل مشابه دارند اعلام می کنم که:سوتین نپوشید ولی اگه نگران معلوم شدن نوکش هستید چسب بزنید نوکش را!

؛)

نظرات 5 + ارسال نظر
azin دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:38 ب.ظ http://azingoft.blogspot.com

dashtam fek mikardam k spanish raghsidan harfi dar morede korset bassan nemizane ia na
b nazare manam comenteto baaz bezar kheili khub mishe

[ بدون نام ] دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام.همون طور که بهت گفتم با مطلب قبلیت خیلی حال کردم.ان قضیه نوکش دیگه چیه؟!؟! بی خیال شو. تا وقتی چسب میزنی یعنی خودتم احساس خطر می کنی!!http://www.mmnd.net/lj/cheat.jpg

[ بدون نام ] دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:04 ب.ظ

راستی من تارا بودم

کاوه دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:51 ب.ظ http://www.hastiandish.net

بابا شرمنده کردی
خودم میام برات هزارتا کامنت می ذارم
بلاگ باحالی داری
مخصوصاً اون مطلبت:
لبانم را دوست دارد بدون ماتیک... چون او هم مثل من یک زن است.

مازیار سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:28 ب.ظ

کامنت نوعی کرست است...هر دو هم زمان باز می شوند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد