...

...

مثل اینکه گوش کرد!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:29 ب.ظ

آره گوش کردم

! پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:02 ب.ظ

ستاره جان همه وبلاگت را خواندم.جای زخم های همان کسی که روزگاری همه کس تو بود و به فاصله فقط چند هفته شد همه کس من هنوز بر بر جسم و روحم باقیست.
من و تو هر دو قربانی یک بازیگر هستیم.
من محکومم که هر روز آن گردن باریک با موهای درهم و پاهای باریک را با هر دو چشمانم که روزگاری می گفت معصوم ترین چشمانیست که تا به حا دیده درست چهره در چهره ببنم.
نفرت از او و کابوس سکس های شبانه اش با دخترک های جور واجور خواب شبانه را از چشمانم گرفته.
همه یادگاری هایش در اتاقم بوی لجن گرفته بود.همه را پاره پاره کردم.
شب های زیادی اشک ریختم گناهم چه بود...!که به یکیاره ترکم کرد.

وای که چقدر با مزه ای تو!
جیگر تو با این شوخی های احمقانه.

فواد پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:45 ب.ظ http://rozmaregi.blogfa.com

جای امیدواری داره لااقل یک جایی تو این جامعه به اعتراضات گوش می کنند و از آن مهم تر عمل هم می کنند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد